Packdesign ID logo

Yritys     //     Palvelut     //     Portfolio     //     Luennot     //     Mediassa     //     Yhteys     //     EN

Packdesign ID mediassa

Atria Jauhelihapakkaus

POHJOISMAIDEN PARAS - PACKDESIGN ID:N SUUNNITTELEMA ATRIAN JAUHELIHAPAKKAUS VOITTI SCANSTAR-KILPAILUN

Atrian uusi jauhelihapakkaus on palkittu SCANSTAR 2017 -palkinnolla, joka on Pohjoismaiden arvostetuin pakkausalan palkinto.
Lehdistötiedote | Lue koko tiedote

Atria Jauhelihapakkaus

Förpackning till köttfärs tar mindre plats

Finska Atria och designbyrån Packdesign ID har utvecklat ett nytt förpackningskoncept för malet kött som fått namnet "Atria Easy Open Vacuum Pack".
Kött & Chark, March 2017 | Lue koko artikkeli

Vakuumemballagen âbnes let - Packobserver.dk

Vakuumemballagen åbnes let

Packdesign ID og fødevarekoncernen Atria - begge finske - har sammen udviklet den nye ”Atria Easy Open Vacuum Pack”, der kom på det finske marked i februar 2017, og som bryder med traditionelle emballager til hakket oksekød. Emballagen er således ”let at åbne” på en helt ny og unik måde - det er ikke nødvendigt hverken saks eller kniv, man trækker blot i fanen for at åbne emballagen.
PACKobserver.dk 6.4.2017 | Lue koko artikkeli

Pian lihahyllyllä odottaa yllätys: Atria haastaa perinteiset jauhelihapaketit innovaatiollaan - Markkinointi & Mainonta

Pian lihahyllyllä odottaa yllätys: Atria haastaa perinteiset jauhelihapaketit innovaatiollaan

Jauheliha on perinteisesti pakattu suojakaasuun ja muoviseen laatikkoon. Helmikuussa kauppojen hyllyille ilmestyy uudenlaiseen vakuumipakkaukseen pakatut jauhelihat, kun lihatalo Atria lanseeraa innovaationsa.
Markkinointi & Mainonta 27.1.2017 | Lue koko artikkeli

Atrialta mullistava jauhelihapakkaus - Packnews.fi

Atrialta mullistava jauhelihapakkaus

Atrian ja Packdesign ID:n kehittämä uusi jauhelihapakkaus on tiedotteen mukaan ominaisuuksiltaan täysin ylivertainen kaikkiin aikaisempiin jauhelihapakkauksiin verrattuna.
Packnews.fi 25.1.2017 | Lue koko artikkeli

JVuosituhannen mullistavin pakkausuutuus – ”Jauhelihan kokoinen pakkaus”

Packdesign ID ja Atria ylpeänä esittävät: Vuosituhannen mullistavin pakkausuutuus – ”Jauhelihan kokoinen pakkaus”

Uudessa, jauhelihamarkkinat mullistavassa vakuumipakkauksessa on huomioitu täysin uudella ja ainutlaatuisella tavalla pakkauksen helppo avattavuus – saksia ei tarvita, vaan pakkaus avautuu helposti isojen ”avauslipareiden” avulla.
LEHDISTÖTIEDOTE 24.1.2017 | Lue koko tiedote

Suomi 100 -juhlavuosi poksautetaan käyntiin kuplajuomalla

Suomi 100 -juhlavuosi poksautetaan käyntiin kuplajuomalla

Alko on hakenut useita tuotteita juhlistamaan Suomen juhlavuotta. Suomen satavuotisjuhliin valittuja tuotteita on 24 ja näistä 12 on viinejä, 7 väkeviä ja 5 oluita. Tuontituotteista suurin osa on viinejä. Tuotteista 11 on kotimaisia ja 13 tuontituotteita.
Kotiliesi 27.12.2016 | Lue koko artikkeli

Juhlajuoman design hohtaa sinivalkoisena - Packnews.fi

Juhlajuoman design hohtaa sinivalkoisena

Kotimaisista marjoista valmistettu Valkia-kuohuviini on satavuotiaan Suomen itseoikeutettu maljajuoma. Kotimaisten raaka-aineiden ja valmistuksen lisäksi myös tuotteen pakkaus edustaa suomalaista designia puhtaimmillaan.
Packnews.fi 9.12.2016 | Lue koko artikkeli

Suomen juhlavuosi sai maljajuomaksi kotimaisen marjakuohuviinin - Markkinointi & Mainonta

Suomen juhlavuosi sai maljajuomaksi kotimaisen marjakuohuviinin

Valkia-kuohuviini on valmistettu Suomessa ja sen raaka-aineet ovat myös kotimaisia.
Markkinointi & Mainonta 8.12.2016 | Lue koko artikkeli

Juhlavuoden kotimainen maljajuoma hohtaa sinivalkoisena

SUOMEN 100-VUOTISJUHLAN KUNNIAKSI TEHDÄÄN SUOMALAINEN KUOHUVIINI

Valkia-juhlakuohuviini tehdään kotimaisesta valkoherukasta ja mustikasta.
City.fi 2.12.2016 | Lue koko artikkeli

Juhlavuoden kotimainen maljajuoma hohtaa sinivalkoisena

Juhlavuoden kotimainen maljajuoma hohtaa sinivalkoisena

Kotimaisista marjoista valmistettu Valkia-kuohuviini on satavuotiaan Suomen itseoikeutettu maljajuoma. Kotimaisten raaka-aineiden ja valmistuksen lisäksi myös tuotteen pakkaus edustaa suomalaista designia
puhtaimmillaan.
LEHDISTÖTIEDOTE | Lue koko tiedote

Lasten tuotesarjalle vetävä ilme ja pakkaus

Lasten tuotesarjalle vetävä ilme ja pakkaus

Packdesign ID suunnitteli Sanoma PRO:n opettavalle ja viihdyttävälle lasten tuotesarja Oppi&Ilolle uuden visuaalisen linjauksen, joka nostaa brändin tehokkaasti esille myymälän hyllystä. Lisäksi kehitettiin pakkausten informatiivisuutta ja houkuttelevuutta.
Packnews.fi | Lue koko artikkeli

Pakkaus viimeistelee verkkokaupan ostokokemuksen

Pakkaus viimeistelee verkkokaupan ostokokemuksen

Tilasimme muutaman kuukauden aikana tuotteita nettikaupoista ja tutustuimme, millaista kokemuksellisuutta eri kauppojen pakkauksilla rakennetaan.
Pakkaus 4/2016 | Lue koko artikkeli

Premium-pakkauksessa jokainen yksityiskohta on tärkeä

Olennainen pääosaan pakkausuudistuksella

Olennaistaminen on globaali trendi, joka saa yhä enemmän jalansijaa myös pakkauksissa.
Kehittyvä elintarvike 2/2016 | Lue koko artikkeli

Premium-pakkauksessa jokainen yksityiskohta on tärkeä

Premium-pakkauksessa jokainen yksityiskohta on tärkeä

Mitä laadukkaammasta tuotteesta on kysymys, sen suurempi merkitys jokaisella pakkauksen yksityiskohdalla on. Selkeät tavoitteet, huolellinen suunnittelu ja tinkimätön toteutus takasivat Lapponia-marjaliköörin ilmeuudistuksen onnistumisen.
Pakkaus 8/2015 | Lue koko artikkeli

Atria Easy Open Pack pakkauskehityksen tiennäyttäjänä

Atria Easy Open Pack pakkauskehityksen tiennäyttäjänä

Nykyaikainen pakkaussuunnittelu on pitkäjänteistä työtä, jossa tasapainotellaan lukuisten eri vaatimusten ja haasteiden välillä.
Businessopas 30.3.2015

Atrian pakkaus kerää palkintoja - Print & Media

Atrian pakkaus kerää palkintoja

Atrian leikkelepakkaus kerää palkintoja pakkausalan kilpailuissa maailmalla.
Print&Media 7.1.2015 | Lue koko artikkeli

Atria Easy Open Pack receives WORLDSTAR AWARD - Packaging Europe

Atria Easy Open Pack receives WORLDSTAR AWARD

Finnish design elevated Atria Easy Open Pack among the best packages in the world when the package received - as the only one from Finland - the WORLDSTAR 2015 award.
Packaging Europe 5.1.2015 | Lue koko artikkeli

Atrian leikkelepakkaus sai kansainvälistä tunnustusta - Markkinointi & Mainonta

Atrian leikkelepakkaus sai kansainvälistä tunnustusta

Atrian pakkaus on valittu voittajien joukkoon Worldstar 2015 -kilpailussa.
Markkinointi & Mainonta 18.12.2014 | Lue koko artikkeli

Atria Easy Open Pack on Worldstar 2015 -voittaja

Packdesign ID:n ja Atrian suunnittelema
Atria Easy Open Pack nappasi ”Pakkausalan Oscarin”, vuoden 2015 Worldstar -palkinnon Suomeen

Suomalainen suunnittelu ja muotoilu nostivat Atria Easy Open Packin maailman parhaiden pakkausten joukkoon, kun pakkaus palkittiin – ainoana suomalaisena – WORLDSTAR 2015 -kilpailussa.
Packdesign ID | Lue lehdistötiedote

Print & Media - Elintarvikepakkausten suuri uudistus loppusuoralla

Elintarvikepakkausten suuri uudistus loppusuoralla

Ruoka kiinnostaa kaikkia ja pakkaukset useimpia meistä. Kaupassa on uutta ihmeteltävää, kun EU:n laaja pakkausmerkintäuudistus tulee sovellettavaksi joulukuussa.
Print & Media 7/2014 | Lue artikkeli

Imagoskooppi - Merkkivuosia ja arjen iloa

Imagoskooppi - Merkkivuosia ja arjen iloa

Alku-karamelleille uusi karkkipussi. Punainen termari täyttää 80 vuotta. Atria-pakkauksen saa hyvin auki ja kiinni.
Julkaisija 3/2014 | Lue artikkeli

Scanstar 2014 -palkinto Atria Easy Open Packille

Arvostettu Design-palkinto Packdesign ID'n muotoilutyölle

Atria Easy Open Pack voitti Scanstar 2014 -palkinnon, joka on pohjoismaiden arvostetuin pakkausalan palkinto.
Packdesign ID, 7. marraskuuta 2014 | Lue lehdistötiedote

Kunniamaininta helposta avattavuudesta ja hyvästä suunnittelusta

PIENILLä ASIOILLA APUA ARKEEN

Atrialle Lihastautiliiton kunniamaininta leikkelepakkauksen helppokäyttöisyydestä
Lihastautiliitto Ry, 11. elokuuta 2014 | Lue lehdistötiedote

Packaging innovation of the month - July 2014

Best packaging innovation

Atria Easy Open Pack was voted the Packaging innovation of the month (July 2014) at ThePackHub.
ThePackHub, July 2014 | Lue artikkeli

Senior Friendly Lunch Meat Pack - Packaging World

Senior-friendly lunch meat pack

A new kind of luncheon meat package that started reaching store shelves early this year comes from Atria Plc, one of the leading food companies in the Nordic countries, Russia, and the Baltic Region.
The Packaging World, 8. kesäkuuta 2014 | Lue artikkeli

Yrittäjä-lehti

Huomion vangitsija

Muotoilu- ja väritrendeistä kertoo vuodesta 2008 toimineen Packdesign ID Oy:n toimitusjohtaja Maija Olkkonen-Seppo.
Yrittäjä-lehti 2014 | Lue artikkeli

Kehittyvä Elintarvike 2/2014

Pakkausmuotoilulla erottuvuutta

Uusi Atria-leikkelepakkaus toimii tiennäyttäjänä tulevaisuuden pakkauskehityksessä.
Kehittyvä Elintarvike 2/2014 | Lue juttu

Is this the end of the resealable pack you can't open? - Packaging News

Is this the end of the resealable pack you can't open?

When asked to redesign Atria’s cold cut packaging, Packdesign ID, focused on making it easier to open and reclose.
Packaging News Australia 10.5.2014 | Lue koko artikkeli

Packdesign ID tackles 'wrap rage' with new cold cut package for Atria

Packdesign ID tackles 'wrap rage' with new cold cut package for Atria

Design agency Packdesign ID has created a new, easy-to-open, cold cut package for food company Atria
Packaging News UK 2.5.2014 | Lue koko artikkeli

ATria-leikkelepakkaus

Pakkausmuotoilulla erottuvuutta
ja kilpailuetua

Laadukas suomalainen liha ansaitsee arvoisensa pakkauksen - uusi Atria leikkelepakkaus toimii tiennäyttäjänä tulevaisuuden pakkauskehityksessä.
Lehdistötiedote 11.3.2014 | Lue koko tiedote

Kehittyvä Elintarvike 1/2014

Pakkaus voi olla hauska
ja kätevä yhtä aikaa

Elintarvikepakkaukset loistavat jo kaikissa mahdollisissa väreissä, mutta ne voivat puhutella myös uudenlaisella muotoilulla.
Kehittyvä Elintarvike 1/2014 | Lue koko artikkeli

Kaupan Maailma 4/2013

Hyvä pakkaus on osa asiakaskokemusta

Pakkaus ja sen edustama brändi jäävät asiakkaan mieleen kahdessa tapauksessa: silloin kun pakkaus on hyvä tai silloin kun pakkaus on huono. Hyvä pakkaus viimeistelee onnistuneen asiakaskokemuksen.
Kaupan Maailma 4/2013 | Lue koko artikkeli

PAKKAUS 3/2013

Mediatehokkaat sleeverit tulossa elintarvikepakkauksiin

Pakkaus on mediana äärimmäisen tehokas, sillä se kulkee kuluttajan mukana osana arkipäivää kaupan hyllystä kotiin asti. Suomessa vielä vähän käytetty sleever-etiketti tarjoaa äärimmäisen kiinnostavan vaihtoehdon, kun elintarvikepakkauksesta halutaan ottaa kaikki irti.
PAKKAUS 3/2013 | Lue koko artikkeli

PAKKAUS 7/2012

Pakkausten suunnittelussa kuluttaja on kunniassa

Suomalaiset pakkaussuunnittelijat vierailivat Tokyo Pack -messuilla ja jalkautuivat kauppakierrokselle paikallisiin marketteihin sekä tavarataloihin. Kauppakierroksella matkatavarat lisääntyivät runsaalla määrällä pakkausjätettä.
PAKKAUS 7/2012 | Lue koko artikkeli

Arkisto

Ulkonäkö ratkaisee
Pakkaukset ovat merkittävä osa tuotteiden markkinointia.
PRO LOGISTIIKKA 2/2012 | Lue koko artikkeli

Naisenergiaa ja luovaa intohimoa
Suomen tunnetuimpiin pakkaussuunnittelijoihin kuuluva Maija Olkkonen-Seppo yhdistää työssään intohimojaan.
PRINT&MEDIA 7/2012 | Lue koko artikkeli (PDF)

Pakkausdesignilla brändi uuteen nousuun
Biozell-hiustenmuotoilusarja on kotimaisena tuotesarjana tuttu monelle jo isoäidin hyllystä.
PAKKAUS 8/2011 | Lue koko artikkeli (PDF)

Oululainen brändiuudistus
Pakkaus 100-vuotiasta brändiä rakentamassa
PAKKAUS 5/2011 | Lue koko artikkeli (PDF)

Kuljetuspakkauksilla entistä vahvempi brändimielikuva
PAKKAUS 2/2011 | Lue koko artikkeli (PDF)

Pakkausuudistuksella
Favoran kilpailuvaltit esiin

Orion Pharma uudisti Favora-kosmetiikkasarjan yhdessä Packdesign ID'n kanssa
PAKKAUS 5/2010 | Lue koko artikkeli (PDF)

Ankkaa pakkauksiin!
Optimaalinen myymäläpakkaus
on erottuva ja myyvä.
PAKKAUS 2/2010 | Lue koko artikkeli (PDF)

Fiskars Garden -brändituotteet
Pakkaukset osana tuotesuunnittelua
PAKKAUS 2/2010 | Lue koko artikkeli (PDF)

Packdesign antoi
Pakkaukselle uuden designin

PAKKAUS 1/2010 | Lue koko artikkeli (PDF)

Tehokkuutta pakkaamiseen uudella kutistelinjalla - alansa johtava toimija tiennäyttäjänä
PAKKAUS 8/2009 | Lue koko artikkeli (PDF)

Sleeverillä hyllynäkyvyyttä
- vihdoinkin myös suomalaisin voimin
PAKKAUS 5/2009 | Lue koko artikkeli (PDF)

Erilainen suunnitteluprojekti:
Alku-brändin pakkaukset

PAKKAUS 5/2009 | Lue koko artikkeli (PDF)

Menestyvän pakkaussuunnittelun resepti: Kokonaisuuden hallinta
ja terve järki
PAKKAUS 1/2009 | Lue koko artikkeli (PDF)

Kauneuden uudet muodot
Exclusive 2/2008 | Lue koko artikkeli (PDF)

Lumene-pakkauksissa
on muodon tuntu

PAKKAUS 2/2008 | Lue koko artikkeli (PDF)

Pakkaus kiteyttää brändin sanoman
Kaupan maailma 7/2007 | Lue koko artikkeli (PDF)

Lumene packages the secret of Nordic beauty
Raflatalk 1/2005 | Lue koko artikkeli (PDF)